Best vineyards views details

Nejlepší výhled na vinice 2020

Od prapůvodního po dnešní koryto Mosely

Tato turistická trasa kouzelnou krajinou vinic, lesů a sadů začíná na trhu v městečku Lieser (alternativně na parkovišti Am Krausbach v Bernkastel-Wehlen). Z lieserského trhu vede několik ulic. Vydejte se po Hochstraße severním směrem až k okraji vesnice. Pokračujte vinicemi ke kostelu sv. Pavla (Pauluskirche). Odtud můžete krásně vidět prapůvodní koryto Mosely – u kostela začíná suché údolí, které se táhne až k Lieseru a současnému korytu řeky. Pokračujte dále až k Nejsvětější Trojici. Odtud se rozbíhá řada cest a k odpočinku zve útulná chatrč. Vedle cesty zde stojí také starodávný kříž Nejsvětější Trojice z červeného pískovce. Podle něj je místo i pojmenováno: „Auf Dreifaltigkeit“. Dále trasa míří dlouhou dobu stále rovně, poté přichází odbočka doleva do vinařské vesnice Wehlen. Cesta vás zavede do Wehlenské přírodní rezervace a na stezku „Wehlener ObstArtWeg“ s řadou zážitkových zastavení. Poté následuje strmý výstup po serpentinách na Kueser Plateau. Dále cesta pokračuje podél statku a na kraji lesa kolem velkého výběhu pro koně, načež před rezidenční zónou uhýbá do lesa. Dále pokračuje po částech lesní zážitkové stezky. Provede vás kolem kliniky Median až ke kraji údolí a dál podél kraje lesa zpátky směrem k Lieseru. Vede pod boudou Hambuchhütte a kolem překrásné vyhlídky na Moselu, okolní vinice a vinařské městečko Lieser. Odtud se vinicemi vrátíte do místa, kde vaše výprava začala.

16,5

Střední

Gpx

GPX download

(K otevření souborů GPX je zapotřebí vhodný software.)